مدرسه نجات غریق در قصرشیرین راه‌اندازی شد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

بیژن صیدی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: براساس درخواست جمعیت هلال‌احمر شهرستان سنقروکلیایی پیرامون آموزش حرفه‌ای و کاربردی غواصان و ناجیان، یک دوره کلاس آموزشی در قالب آموزش‌های تئوری و عملی برای امداد‌گران در سد سلیمان شاه برگزار شد.

رئیس هیئت نجات غریق استان کرمانشاه در تشریح فعالیت‌های این هیئت گفت: کلاس آموزش نجات غریق تک ستاره شهرستان سنقروکلیایی با حضور مسئولان این شهرستان از جمله نماینده، فرماندار و نیز مسئول تربیت بدنی شهرستان سنقر‌وکلیایی برگزار شد.

صیدی با اشاره به اینکه کلاس آموزشی نجات غریقان به مدت چهار روز برگزار شد افزود: این دوره آموزشی شامل 8 ساعت کلاس تئوری، 8 ساعت کلاس عملی در استخر و نیز 8 ساعت کلاس عملی در سدها و مکان‌های با عمق زیاد بود و در پایان 10 غواص تک ستاره به فدراسیون نجات غریق معرفی شدند.

وی با اشاره به راه‌اندازی مدرسه نجات غریق در شهرستان قصر‌شیرین گفت: با توجه به اینکه سالانه جان تعداد زیادی از شهروندان به دلیل عدم آگاهی و تجربه کافی در شنا و غواصی به خطر می‌افتد به منظور جلوگیری از وقوع اینگونه حوادث، آموزش حرفه‌ای افراد متقاضی در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت نجات غریق استان کرمانشاه در مورد خدمات مدارس نجات غریق استان گفت: پس از ارائه آموزش‌های لازم به افراد زیر 12 سال کارت درجه 2 دیده‌بانی، به افراد 12 تا 16 سال کارت درجه یک دیده بانی و به افراد 18 سال به بالا عنوان ناجی داده می‌شود.

انتهای پیام /


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com